Kraj

Unilever startuje z dwiema promocjami konsumenckimi

Euro RSCG Marketing House rozpoczęła obsługę dwóch nowych promocji konsumenckich Unilevera: "Smaruj do szkoły z Ramą" oraz "Zerwij kolekcje Liptona"....

Euro RSCG Marketing House rozpoczęła obsługę dwóch nowych promocji konsumenckich Unilevera: “Smaruj do szkoły z Ramą” oraz “Zerwij kolekcje Liptona”. Mechanizm obu promocji polega na zbieraniu kodów kreskowych (w pierwszym przypadku) lub punktów z opakowania (w promocji Liptona). Za ich odpowiednią ilość można otrzymać nagrody (Rama rozdaje pudełka na śniadania, a Lipton – kubki, cukiernice, czajniki i tace). Zadaniem Euro RSCG Marketing House jest pełna obsługa promocji, począwszy od przyjmowania i sprawdzania zgłoszeń od uczestników, poprzez budowę bazy danych i wysyłkę nagród. Oprócz wysyłania nagród drogą pocztową Euro RSCG Marketing House zaproponowała alternatywny kanał ich dystrybucji. Uczestnicy promocji mają możliwość odbierania swojej nagrody w punktach Kolportera na terenie całego kraju. Unilever to kluczowy klient Euro RSCG Marketing House, z którym agencja współpracuje od 2003 roku. Agencja jest odpowiedzialna za obsługę większości promocji konsumenckich, w skład których wchodzi komunikacja bezpośrednia, i odpowiada za zarządzanie konsumencką bazą danych Unilevera. (AMS)