M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nestle Waters promuje Nałęczowiankę za pomocą konkursu

Serwis Dzienny | 7 września 2005, 00:00

Ruszyła akcja konsumencka Nestle Waters o nazwie "Pożegnaj lato w SPA Nałęczów" dotycząca Nałęczowianki. Agencja V&P przygotowała kreację i produkcję...

Ruszyła akcja konsumencka Nestle Waters o nazwie "Pożegnaj lato w SPA Nałęczów" dotycząca Nałęczowianki. Agencja V&P przygotowała kreację i produkcję materiałów POS oraz promocje w punktach sprzedaży. W ramach akcji zostanie przeprowadzony konkurs, w którym za zakup butelki wody mineralnej Nałęczowianka o dowolnej pojemności i rodzaju (gazowana, niegazowana, delikatnie gazowana) konsument otrzyma do wypełnienia kupon z zadaniem polegającym na dokończeniu zdania "Lubię Nałęczowiankę, bo...". W każdym z wybranych sklepów najlepsze hasło zostanie nagrodzone. Nagrodą główną jest weekendowy pobyt dla 2 osób w Termach Pałacowych w SPA Nałęczów. Dodatkowo w czasie trwania akcji animacyjnej w wybranych sieciach konsumenci za zakup zgrzewki wody Nałęczowianka otrzymają nagrodę gwarantowaną w postaci szklanki z logo tej marki. Akcją objęte zostały 92 sklepy sieci Geant, Carrefour, Real, Leclerc, Tesco zlokalizowane na terenie całej Polski. Akcja potrwa do 25 września. Obecnie realizowana kampania jest pierwszą realizacją V&P dla tego klienta. Jest to wynik przetargu rozstrzygniętego w kwietniu br. (liczba i nazwy pozostałych agencji nie są znane). Umowa ma charakter projektowy. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,