Kraj

Procter & Gamble wprowadza markę Olay na masowy rynek

Koncern Procter & Gamble zdecydował o wprowadzeniu marki kosmetyków pielęgnacyjnych Olay na masowy rynek. Marka, której debiut miał miejsce dwa...

Koncern Procter & Gamble zdecydował o wprowadzeniu marki kosmetyków pielęgnacyjnych Olay na masowy rynek. Marka, której debiut miał miejsce dwa lata temu, do tej pory była dostępna jedynie w salonie Olay w Galerii Mokotów w Warszawie, a także na specjalnych stoiskach w Galeriach Centrum i sieci drogerii Rossmann. Obecnie kosmetyki będą dostępne w szerokiej sprzedaży, w tym w sieciach handlowych. Alex Tosolini, dyrektor generalny P&G, powiedział, że Olay będzie walczyć na bardzo konkurencyjnym rynku, gdzie silną pozycję mają marki lokalne. Olay rozpoczął już szeroką kampanię reklamową, w której główny nacisk położono na telewizję. Film reklamowy i layouty prasowe przygotowała lokalnie agencja Saatchi & Saatchi. Miks mediów opracował dom mediowy MediaCom Warszawa. Marka Olay plasowana jest w średnim segmencie cenowym, jej adresatkami są kobiety w różnym wieku. Według danych P&G jest to najlepiej sprzedająca się marka kosmetyków pielęgnacyjnych na świecie, a szczególnym powodzeniem cieszy się w Chinach. Do portfolio P&G należy od 1985 r. (MKS)