Kraj

Tomasz Bochenek odpowiada za marketing i sprzedaż Microsoftu w Europie Środkowo-Wschodniej

Tomasz Bochenek, dyrektor generalny polskiego oddziału Microsoftu, awansował w strukturach koncernu i został dyrektorem generalnym ds. sprzedaży i marketingu na...

Tomasz Bochenek, dyrektor generalny polskiego oddziału Microsoftu, awansował w strukturach koncernu i został dyrektorem generalnym ds. sprzedaży i marketingu na region Europy Środkowo-Wschodniej – będzie odpowiedzialny za realizację całej strategii rozwoju Microsoftu w naszym regionie. Tomasz Bochenek funkcję dyrektora generalnego polskiego oddziału Microsoftu pełnił od kwietnia 2000 r., zaś we wrześniu ub.r. został również dyrektorem regionalnym na kraje bałtyckie (Litwę, Łotwę i Estonię). Wcześniej pracował m.in. w firmach Compaq i IBM. Bochenek ukończył Wydział Inżynierii Elektrycznej na Politechnice Warszawskiej, ma też dyplom z zarządzania Open University w Wielkiej Brytanii i ukończone studia Master of Business Administration (MBA) Uniwersytetu Minnesota. Ma 41 lat, żonę i syna. Prywatny czas poświęca rodzinie, uprawia też aktywnie sporty: żeglarstwo, narciarstwo i tenis. W związku z awansem Bochenek przeniesie się do siedziby regionalnej Microsoftu w Monachium. Do czasu wyboru nowego dyrektora generalnego polskiego oddziału będzie również pełnił dotychczasowe obowiązki. (MB)