Kraj

Dr. Oetker reklamuje Mussy Owocowe Słodka Chwila

Dr. Oetker rozpoczął intensywną miesięczną kampanię reklamową Mussu Owocowego Słodka Chwila. Lokalną kreację (jak zawsze w przypadku tego brandu) przygotowała...

Dr. Oetker rozpoczął intensywną miesięczną kampanię reklamową Mussu Owocowego Słodka Chwila. Lokalną kreację (jak zawsze w przypadku tego brandu) przygotowała agencja reklamowa BBDO Warszawa. Spoty emitowane są w głównych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat i TVN (na nie przypada 90 proc. kupionych GRP), w TV4, TVN Siedem oraz w stacjach tematycznych: National Geographic, Discovery, Planete, Hallmark, AXN, Europa Europa, Ale Kino!, Kino Polska, Club i inne. Planowaniem i zakupem zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Mussy Owocowe Słodka Chwila, w czterech smakach: gruszka, truskawka, owoce leśne i morela, do przygotowania na ciepło i na zimno, Dr. Oetker wprowadził na rynek w maju br. W handlu tradycyjnym cena sugerowana wynosi 1,15 zł, a w handlu nowoczesnym 0,95 zł. Dr. Oetker sprzedaje na naszym rynku głównie ciasta i desery w proszku, mrożoną pizzę, produkty żelujące oraz świeże jogurty i desery mleczne. (MB)