Kraj

Idea: zainteresowanie koncertem Stinga przerosło nasze oczekiwania

PTK Centertel, który z okazji zmiany marki Idea na Orange organizuje 24 września br. w Warszawie wielki koncert Stinga i...

PTK Centertel, który z okazji zmiany marki Idea na Orange organizuje 24 września br. w Warszawie wielki koncert Stinga i swoim abonentom rozdaje darmowe podwójne zaproszenia, przyznał, że zainteresowanie koncertem przekroczyło oczekiwania i dlatego operator musiał zmienić zasady przydziału biletów. – Zainteresowanie koncertem Stinga przerosło nasze najśmielsze oczekiwania – przyznaje Jacek Kalinowski, rzecznik PTK Centertel. – Od niedzieli dzienna pula 3 tys. zaproszeń wyczerpywała się w ciągu niecałej minuty po północy (decydowala kolejność zgłoszeń). Od wczoraj dzienna pula została zwiększona do 4 tys. szt., ale będą one przyznawane co godzinę od 6 rano do 2 w nocy następnego dnia (po 200 szt. według kolejności wysłania SMS-ów w każdej godzinie). Wysłanie SMS-a kosztuje 1,22 zł. – Chcemy dać szansę otrzymania zaproszeń szerszej grupie naszych klientów – twierdzi rzecznik Idei. Ci, którzy dostaną potwierdzenie zwrotnym SMS-em, mogą odebrać zaproszenia na koncert w jednym z 18 wyznaczonych punktów w Warszawie, Gdańsku, we Wrocławiu, w Poznaniu, Katowicach, Lublinie i Krakowie lub w dniu koncertu w Warszawie. (MB)