Zagranica

Linie lotnicze EasyJet prowadzą paneuropejski przetarg reklamowy

Tani przewoźnik lotniczy EasyJet wybrał cztery agencje reklamowe na krótką listę w przetargu na obsługę paneuropejskiego budżetu strategii i kreacji...

Tani przewoźnik lotniczy EasyJet wybrał cztery agencje reklamowe na krótką listę w przetargu na obsługę paneuropejskiego budżetu strategii i kreacji reklamowej. Marketer po raz pierwszy w historii zdecydował się na współpracę w tym zakresie z firmą zewnętrzną. Na liście znalazły się AMV BBDO (Omnicom), Lowe (Interpublic), Ogilvy & Mather (WPP) oraz Saatchi & Saatchi (Publicis). Prezentacje wybranych agencji odbędą się jeszcze we wrześniu br. Do rozstrzygnięcia przetargu ma dojść w październiku br. Obsługą paneuropejskiego budżetu mediowego zajmuje się sieć OMD. (“Media & Marketing Europe”)