Kraj

Egmont wprowadzi magazyn shoppingowy dla dzieci "MaXer"

Wydawnictwo Egmont pracuje nad magazynem shoppingowym skierowanym do dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat oraz do ich rodziców o...

Wydawnictwo Egmont pracuje nad magazynem shoppingowym skierowanym do dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat oraz do ich rodziców o nazwie “MaXer”. Pismo o formule przeglądu nowości będzie się ukazywać dwa razy w roku: z okazji świąt Bożego Narodzenia i Dnia Dziecka. Pierwszy numer zadebiutuje na polskim rynku 28 listopada w nakładzie 50 tys. egzemplarzy i będzie dystrybuowany w Empikach, kioskach i salonikach prasowych. Pismo, tworzone przy współudziale dzieci z grupy docelowej, ma być przewodnikiem po produktach przeznaczonych dla starszych dzieci i młodzieży. Każdy numer będzie miał temat główny związany z aktualnie panującymi trendami na rynku zabawek, akcesoriów, gier komputerowych, filmów itp. Oprócz przedstawienia trendów rynkowych i zapowiedzi nowości i hitów w każdym numerze prezentowane mają być również treści redakcyjne: testy, zagadki, porady, dowcipy i komiksy. W piśmie pojawią się też konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Pierwszy numer “MaXera” będzie promowany w najpopularniejszych tytułach wydawnictwa Egmont oraz w telewizji (m.in. kanał dziecięcy). (MKS)