M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Euro RSCG wygrała przetarg Dębicy, a S4 - Dunlopa; Saatchi & Saatchi pozostaje wiodącą agencją grupy Goodyear

Serwis Dzienny | 12 września 2005, 00:00

Grupa Goodyear Polska rozstrzygnęła przetarg dotyczący wyboru agencji kreatywnej, która przygotuje najbliższą kampanię reklamową dla opon marki Dębica. Realizację najbliższego...

Grupa Goodyear Polska rozstrzygnęła przetarg dotyczący wyboru agencji kreatywnej, która przygotuje najbliższą kampanię reklamową dla opon marki Dębica. Realizację najbliższego projektu dla tej marki powierzono agencji Euro RSCG Warsaw. Szczegóły przetargu nie zostały ujawnione. Jednocześnie rozstrzygnął się przetarg marki Dunlop, jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Zwyciężyła w nim agencja S4. Nie udało się nam ustalić, za jakie działania promocyjne dla marki Dunlop będzie odpowiedzialna. Grupa Goodyear Polska ma w portfolio marki: Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica. Główną agencją obsługującą Goodyear Polska pozostaje Saatchi & Saatchi, która obsługuje tego klienta sieciowo. (AMS, JN)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,