Kraj

"Poradnik Domowy" intensywnie wspierany na swoje 15. urodziny

Intensywna kampania reklamowa towarzyszyć będzie jubileuszowemu, październikowemu wydaniu "Poradnika Domowego" (Agora SA). Numer wejdzie na rynek w środę 14 września...

Intensywna kampania reklamowa towarzyszyć będzie jubileuszowemu, październikowemu wydaniu “Poradnika Domowego” (Agora SA). Numer wejdzie na rynek w środę 14 września i ma upamiętnić 15-lecie istnienia tytułu. Kampanię przygotował dział marketingu czasopism Agory i studio Badi Badi. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink. Wykorzystywane są i będą: telewizje ogólnopolskie, RMF FM, Radio Zet (kampania tygodniowa), outdoor (1000 billboardów przez dwa tygodnie od 16 września), “Samo Zdrowie”, “Cosmopolitan”, media Agory (“Gazeta Wyborcza”, portal Gazeta.pl, inne czasopisma). Do numeru jubileuszowego, w nakładzie 431,5 tys. egz., dołączono 30-proc. kupon rabatowy na zakup kosmetyków w drogeriach Rossmann. Nowi prenumeratorzy otrzymają prezent gwarantowany – zestaw kosmetyków Dermika. Wśród redakcyjnych urodzinowych atrakcji czytelnicy znajdą m.in. plebiscyt “Ikony piękna XX wieku”, modę prezentowaną przez zespół “Poradnika”, wspomnienia, m.in. pierwszego wydawcy i pierwszej redaktor naczelnej, dodatek “Schudnij z nami”. Według danych ZKDP średnie rozpowszechnianie płatne “Poradnika Domowego” w okresie I-V br. wyniosło 384,0 tys. egz. (KP)