M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Young Club" rozszerza dystrybucję o Warszawę, pismo ma nowego licencjobiorcę

Serwis Dzienny | 14 września 2005, 00:00

Magazyn młodzieżowy "Young Club", od kwietnia dystrybuowany bezpłatnie w Sopocie, od października będzie dostępny w Warszawie. Licencję na wydawanie tytułu...

Magazyn młodzieżowy "Young Club", od kwietnia dystrybuowany bezpłatnie w Sopocie, od października będzie dostępny w Warszawie. Licencję na wydawanie tytułu kupiło warszawskie wydawnictwo, którego nazwa nie została jeszcze ujawniona. Prawami do tytułu "Young Club" dysponuje Rafin-pol, właściciel Wyższej Szkoły Rachunkowości i Finansów w Sopocie. Warszawski wydawca będzie wprowadzał do stołecznej mutacji własne materiały redakcyjne oraz reklamy, ale obie wersje: sopocka i warszawska, będą występowały pod wspólną okładką. Część treści redakcyjnych także będzie wspólna dla obu mutacji. "Young Club", obecnie ukazujący się w nakładzie 10 tys. egz., do kwietnia ma wychodzić w 80-100-tys. nakładzie. Zadba o to warszawski partner, który poza Warszawą chce tytuł dystrybuować także w Krakowie, Poznaniu, Katowicach i Rzeszowie. Nieoficjalnie wiadomo, że pismo ma być dystrybuowane m.in. w sieci McDonald's. Według pierwotnej koncepcji miało być dołączane do zestawów, ale ostatecznie pojawi się w dystrybutorach na terenie restauracji. "Young Club" jest zrzeszony w ZKDP. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , ,