M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

P&G planuje produkcję programu telewizyjnego dla gospodyń domowych

Serwis Dzienny | 14 września 2005, 00:00

Procter & Gamble rozważa przygotowanie we współpracy z Discovery cotygodniowego programu telewizyjnego, opartego tematycznie na online'owym newsletterze "Home Made Simple"...

Procter & Gamble rozważa przygotowanie we współpracy z Discovery cotygodniowego programu telewizyjnego, opartego tematycznie na online'owym newsletterze "Home Made Simple" przygotowywanym od 2000 r. przez P&G. "Home Made Simple" to swego rodzaju poradnik dla gospodyń domowych pokazujący marki P&G typu Tide, Mr Clean, Cascade etc. w kontekście wykorzystywania ich w domowych pracach, przy pielęgnacji ogrodu etc. Program telewizyjny ma mieć podobną koncepcję. Nieoficjalnie mówi się, że P&G przeznaczy na ten cel znaczną część budżetu marketingowego. Marketer nie wypowiada się jednak w żaden sposób na temat tego nowego projektu, okrywa tajemnicą także inny projekt obejmujący product placement marki Tide w programie "Apprentice: Martha Steward w NBC". ("Advertising Age")

Czytaj więcej na temat: , , , , ,