M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Euro RSCG Marketing House oferuje centra redempcyjne w salonikach Kolportera

Serwis Dzienny | 14 września 2005, 00:00

Euro RSCG Marketing House oferuje centra redempcyjne w salonikach Kolportera. Usługę w zakresie logistyki realizuje firma Data Concept. Marketerzy otrzymują...

Euro RSCG Marketing House oferuje centra redempcyjne w salonikach Kolportera. Usługę w zakresie logistyki realizuje firma Data Concept. Marketerzy otrzymują do dyspozycji około 800 saloników prasowych firmy Kolporter w około 200 miejscowościach. Oferta dotyczy przede wszystkim tworzenia centrów redempcyjnych, czyli punktów odbioru nagród w promocjach konsumenckich. Według Przemysława Orłowskiego, client service directora Euro RSCG Marketing House, taka forma przekazywania nagród może być nawet o kilkadziesiąt procent tańsza niż wysyłka pocztowa. Saloniki Kolportera są już używane do wydawania nagród w dwóch promocjach Unilevera dla marek Rama i Lipton. Konsument pokazuje w salonie kody kreskowe z produktów i w zamian dostaje nagrodę. Saloniki mogą służyć także do samplingu czy rozdawania materiałów promocyjnych. Podobna usługa centrów redempcyjnych jest już oferowana od końca 2004 r. przez agencję IQ Marketing wraz z siecią HDS (salony InMedio i Relay) i okazała się ona dużym sukcesem. Agencja Euro RSCG Marketing House twierdzi, że jej propozyjcja ma tę przewagę, iż Kolporter dysponuje prawie dwa razy większą niż HDS siecią punktów sprzedaży. (TW)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,