Kraj

Wsparcie promocyjne dla październikowego "Muratora" propagującego akcję edukacyjną

Październikowe wydanie "Muratora" (Wydawnictwo Murator) wspiera promocja związana z rozstrzygnięciem konkursu, który jest częścią akcji edukacyjnej magazynu "Cieplejszy dom -...

Październikowe wydanie “Muratora” (Wydawnictwo Murator) wspiera promocja związana z rozstrzygnięciem konkursu, który jest częścią akcji edukacyjnej magazynu “Cieplejszy dom – to się opłaca!”. Promocja obejmuje Empiki (“Murator” jako tytuł dnia 16 września), Radio Zet, Wirtualną Polskę, serwisy Wydawnictwa Murator i inne tytuły wydawnictwa. Promocję przygotował wydawca we własnym zakresie. Akcja “Muratora” ma na celu zwrócenie uwagi na niedostatecznie ocieplone i przez to drogie w utrzymaniu domy wielu Polaków. Wydawnictwo uważa próby rządowego rozwiązania tego problemu za niewystarczające. Partnerami akcji zostali firma Bolix i Fundacja Poszanowania Energii. Konkurs będący częścią akcji “Muratora” ruszył w marcu br. (KP)