Kraj

Toyota rozpoczyna wizerunkową kampanię technologii D-4D i Avensis

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię wizerunkową modelu Avensis z silnikiem w technologii D-4D. Jest to druga fala tegorocznej komunikacji tej...

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię wizerunkową modelu Avensis z silnikiem w technologii D-4D. Jest to druga fala tegorocznej komunikacji tej linii technologicznej, pierwsza miała miejsce w czerwcu (pisaliśmy o niej w DS “MMP” 9 czerwca). Zdaniem Krzysztofa Prusa, kierownika działu sprzedaży i marketingu Toyota Motor Poland, w związku z bardzo słabą sprzedażą nowych aut w Polsce w tym roku w zasadzie wszystkie marki samochodowe zaprzestały działań wizerunkowych, koncentrując się na czysto prosprzedażowych (dotyczy to także Toyoty). I na tym tle kampania technologii D-4D jest jednym z nielicznych wyjątków. Według zapowiedzi Toyoty linia kreatywna związana z D-4D ma być kontynuowana w dłuższym okresie czasu, zmieniać się będą jedynie prezentowane w komunikacji samochody wyposażone w tę technologię – najprawdopodobniej model Avensis zastąpi w którymś momencie Corolla Verso. Obecna kampania potrwa miesiąc; obejmuje telewizję, prasę i internet. Kreacją dla Toyota Motor Poland zajmuje się agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Zenithmedia. (MG)