Przetargi

Apart przegląda oferty domów mediowych przed kampanią

Firma jubilerska Apart zaprosiła do przeglądu kilka domów mediowych, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wczoraj nie udało nam się uzyskać komentarza w...

Firma jubilerska Apart zaprosiła do przeglądu kilka domów mediowych, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wczoraj nie udało nam się uzyskać komentarza w tej sprawie. Wiadomo, że przegląd jest zamknięty, a na tym etapie biorą w nim udział już tylko dwa domy mediowe, których nazw nie udało się ustalić. Apart przygotowuje się do jesiennej kampanii reklamowej. Współpracuje przy tym ze strukturą Connect należącą do TBWA/Communications Group. Wcześniej Apart współpracował z agencją reklamową GPD, a planowaniem i zakupem mediów zajmował się we własnym zakresie. Konkurencją dla Apartu jest między innymi firma W. Kruk SA, która jesienią ub.r. rozpoczęła działania reklamowe w telewizji. (PR)