Kraj

Seat reklamuje promocje cenowe

Agencja reklamowa Testardo Red Cell przygotowała kampanię reklamową dla Iberia Motor Company SA, głównego importera samochodów Seat. Po kampanii "Seat...

Agencja reklamowa Testardo Red Cell przygotowała kampanię reklamową dla Iberia Motor Company SA, głównego importera samochodów Seat. Po kampanii “Seat za 99 zł”, która reklamowała miesięczną ratę kredytu, przyszła kolej na uderzenie promocyjne, którego celem jest zwrócenie uwagi konsumenta na atrakcyjne ceny Seatów. Kampania nosi nazwę “Weekend Cudów”, a jej osią są komunikaty w “Gazecie Wyborczej” w formie czerwonych pionowych pasków w okolicy środka rozkładówki i na pierwszej stronie. Główny komunikat sprowadza się do stwierdzenia “Seat czyni cuda”. Dzięki niemu cena wczorajszego, czwartkowego wydania “Gazety Wyborczej” została obniżona, a dalsze niespodzianki cenowe czekają konsumenta w najbliższy weekend w salonach Seata. Kampania jest krótka i trwa tylko tydzień, podobnie jak krótka jest oferta cenowa. Użyte media to telewizja Polsat, TVP, TVN i TVN24, w których emitowany jest 15-s spot komunikujący atmosferę cudów i niesamowitości, a także radio i internet. Przewidziano też materiały POS w salonach. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Equinox Media. (AMS)