Zagranica

Koncern informatyczny HP zakończy współpracę sponsoringową z BMW

HP zamierza zakończyć sponsorowanie zespołu BMW Williams startującego w wyścigach Formuły 1. Współpraca wygaśnie wraz z końcem bieżącego sezonu rajdowego....

HP zamierza zakończyć sponsorowanie zespołu BMW Williams startującego w wyścigach Formuły 1. Współpraca wygaśnie wraz z końcem bieżącego sezonu rajdowego. Cathy Lyons, wiceprezes i chief marketing officer HP, twierdzi, że cele marketingowe firmy, których realizacja odbywała się z wykorzystaniem sponsoringu Formuły 1, zostały zrealizowane. Nieoficjalnie mówi się, że decyzja HP jest skutkiem znacznych redukcji zatrudnienia w biurach koncernu, które ostatnio objęły blisko tysiąc pracowników i dalsze inwestycje w tak drogi sponsoring mogłyby być źle odebrane przez opinię publiczną i partnerów firmy. HP sponsorowało BMW od 2000 r. W tym czasie ekipa rajdowa zdobyła 10 nagród Grand Prix. (“BrandRepublic”)