Kraj

Kampania i konkurs na 10. urodziny miesięcznika "Focus"

Wchodzący dziś na rynek październikowy numer miesięcznika "Focus" (G+J Polska) jest jego wydaniem na 10. urodziny, co wydawca podkreśla działaniami...

Wchodzący dziś na rynek październikowy numer miesięcznika “Focus” (G+J Polska) jest jego wydaniem na 10. urodziny, co wydawca podkreśla działaniami promocyjnymi i redakcyjnymi. W telewizji emitowane są spoty 15- i 30-sekundowe. Pierwszy z nich o charakterze sprzedażowym, drugi – wizerunkowy pod tytułem “Iluminacja”, który otrzymał nagrodę specjalną New Moment Award za użycie sztuki w reklamie na Kreaturze 2005. Emisja spotów obejmie: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN Siedem, Polsat, TV4. Za zakup telewizji odpowiada dom mediowy Starcom. Pozostałe działania promocyjne zaplanował wydawca, który również jest autorem kreacji do całej kampanii. Wykorzystywane są poza tym rozgłośnie: Radio Zet, RMF FM i inne tytuły G+J Polska. Wydawca organizuje także konkurs urodzinowy pod hasłem “Zagraj, jak chcesz!”, który będzie wymagał od uczestników wymyślenia, a potem zbudowania instrumentu muzycznego, którego do tej pory nikt jeszcze nie wynalazł. Główną nagrodą w konkursie jest toyota aygo. Jubileuszowy “Focus” ma nakład 220 tys. egz. i cenę 9,90 zł. Do całości nakładu dołączono film na DVD “Pamięć absolutna”. Na szczególną okazję tradycyjny czerwony kolor na okładce “Focusa” zmieniono na złoty. Według danych ZKDP średnie rozpowszechnianie płatne “Focusa” w okresie I-V br. wyniosło 124,2 tys. egz. (średni nakład – 206,2 tys. egz.). (KP)