M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

On Board Public Relations opracowuje indeks wartości korporacyjnych w Polsce

Serwis Dzienny | 20 września 2005, 00:00

Agencja On Board Public Relations przygotuje część międzynarodowego raportu dotyczącego wartości korporacyjnych "Corporate Values Index". Przedsięwzięcie jest realizowane w 15...

Agencja On Board Public Relations przygotuje część międzynarodowego raportu dotyczącego wartości korporacyjnych "Corporate Values Index". Przedsięwzięcie jest realizowane w 15 krajach przez firmy public relations należące do sieci ECCO Network. On Board PR jest odpowiedzialna za przeprowadzenie badań oraz opracowanie indeksu w Polsce. Przewidywana data publikacji opracowania to marzec 2006 r. W każdym z 15 krajów raport będzie przygotowywany na podstawie wartości deklarowanych przez co najmniej 350 firm z 14 sektorów gospodarki, a następnie ujęty w lokalnym kontekście kulturowym. Celem tego przedsięwzięcia jest stworzenie międzynarodowego wskaźnika wartości korporacyjnych, który umożliwi m.in. porównanie kultury organizacyjnej. - Wartości korporacyjne są często niedocenianym narzędziem w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz oraz bardziej efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi. Często wartości korporacyjne wyznawane przez daną firmę decydują o tym, czy chcemy z nią współpracować, inwestować w nią, czy też kupować jej produkty - uważa Norbert Ofmański, dyrektor zarządzający On Board PR. Po raz pierwszy indeks wartości korporacyjnych został stworzony we Francji dwa lata temu przez firmę reprezentującą sieć ECCO Network w tym kraju. W Polsce do grona stałych klientów On Board PR należą m.in.: US Pharmacia, Adamed, Raiffeisen Evolution, Electronic Arts Polska, Grupa Żywiec, Clear Channel Poland, markety Obi, Zibi, DM BOŚ, Esselte i UCB. (PM)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,