Kraj

W Valkea Media powstały dwa piony wydawnicze

Valkea Media, wydawca m.in. miesięczników "Aktivist", "Exklusiv" i tygodnika "Warsaw Business Journal", przeprowadził reorganizację wydawnictwa. W jej wyniku powstały dwa...

Valkea Media, wydawca m.in. miesięczników “Aktivist”, “Exklusiv” i tygodnika “Warsaw Business Journal”, przeprowadził reorganizację wydawnictwa. W jej wyniku powstały dwa piony wydawnicze: rozrywkowy (Valkea Entertainment) i biznesowy (Valkea Business Publishing). Za pion rozrywkowy będzie odpowiadać Zuzanna Ziomecka jako wydawca “Aktivista” i “Exklusiva”. Do tej pory była ich redaktor naczelną. Pozostanie nadal naczelną “Aktivista”, a stanowisko redaktora naczelnego “Exklusiva” powierzono Kamilowi Antosiewiczowi, dotychczasowemu zastępcy (w zespole tytułu jest od 2003 r.). Zuzanna Ziomecka stworzy strategię rozwoju “Aktivista” i “Exklusiva” na 2006 r. W tej chwili trwa kampania “Exklusiva” pod hasłem “Exklusiv – wyróżnia!” przygotowana przez nowo powstałe Studio Mundaka.pl. W promocji wykorzystywane są wybrane tytuły prasowe (m.in. “Przekrój”, “Fluid”, “Metropol”). Za tytuły biznesowe w Valkea Media odpowiada Eliza Durka – nowy group editorial manager. Eliza Durka do tej pory była redaktor naczelną “Warsaw Business Journal” i pozostaje na tym stanowisku, a jednocześnie obejmie kompetencjami wszystkie tytuły biznesowe w wydawnictwie (także “Book of Lists”, “Poland A.M.”, “Polen am Morgen”). Eliza Durka zajmie się także marketingiem i działaniami PR tytułów z grupy biznesowej. “Warsaw Business Journal” zwiększył nakład do 15 tys. egz. i rozrzeszył dystrybucję na cały kraj w kwietniu 2005 r. (KP)