Kraj

Andrzej Adamczyk dyrektorem programowym wszystkich stacji Złote Przeboje Agory

Andrzej Adamczyk, do tej pory szef programu Radia Złote Przeboje we Wrocławiu, obejmie stanowisko dyrektora programowego wszyskich 16 stacji złotoprzebojowych...

Andrzej Adamczyk, do tej pory szef programu Radia Złote Przeboje we Wrocławiu, obejmie stanowisko dyrektora programowego wszyskich 16 stacji złotoprzebojowych Agory SA. Ostatnio obowiązki te pełnił Paweł Sulik, który zajmował się jednocześnie programem warszawskiej stacji Złote Przeboje. – Paweł zakończył ogromnym sukcesem swoje najważniejsze zadanie na stanowisku szefa programu Złote Przeboje, którym było wprowadzenie i wypromowanie wśród słuchaczy jednej marki: Złote Przeboje, a potem wprowadzenie standardów skutecznego wykorzystywania siły wspólnego brandu przez wszystkie stacje. Najlepszą miarą tego sukcesu są wyniki słuchalności Radia Złote Przeboje, które od początku roku systematycznie zwiększa udziały w rynku – mówi Bartosz Hojka, dyrektor pionu radiowego Agory SA. Udział w rynku wszystkich stacji Złote Przeboje za ostatnie trzy miesiące wynosił 9,9 proc. i był o ponad 30 proc. większy w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. (grupa 15+, Radio Track Millward Brown SMG/KRC). Od 1 października Sulik będzie się zajmował wyłącznie programem Złotych Przebojów w Warszawie, stacji, z którą jest związany od wielu lat. Złote Przeboje w Warszawie w ostatnim czasie również odnotowały istotny wzrost w rynku słuchalności. W grupie15 + udziały tej rozgłośni w Warszawie wynosiły ostatnio (czerwiec-sierpień 2005 r.) 12,1 proc., czyli o 46 proc. więcej niż przed rokiem, zaś w głównej grupie celowej stacji, 30-50 lat, udział Złotych Przebojów w Warszawie wynosił 16,3 proc. W obu przypadkach rozgłośnia jest liderem wśród lokalnych nadawców radiowych w stolicy. Andrzeja Adamczyka we Wrocławiu zastąpi Ireneusz Andres, który pozostanie szefem programu Złote Przeboje w regionie Południe. Na jego miejsce w śląskim radiu Złote Przeboje wróci z urlopu macierzyńskiego Anna Kozakiewicz. (PR)