Rusza kampania odświeżonego “Fakt TV”, dodatku telewizyjnego dziennika “Fakt” (Axel Springer Polska). “Fakt TV” ze zmianami (inna nawigacja, nowy layout) ukaże się po raz pierwszy w najbliższy czwartek 22 września. Planowaniem kampanii zajął się dom mediowy Carat Polska, za strategię i kreację odpowiada agencja reklamowa PZL we współpracy z działem marketingu “Faktu”. Emisja spotów obejmie TVP1, TVP2, Polsat, TVN. Wsparcie dla kolejnych wydań “Fakt TV” będzie planowane na bieżąco i uzależnione od efektów kampanii towarzyszącej wejściu zmian. Twarzami kampanii są znani sportowcy Jagna Marczułajtis i Adam Małysz. Cennik reklam w “Fakt TV” został lekko zmieniony, co wynika z wprowadzenia nowych form reklamy. Na początku września konkurencyjny “Super Express” zmienił swój dodatek telewizyjny “Super Express TV”. (PM, KP)