Kraj

Kampania zmienionego "Fakt TV" z udziałem znanych sportowców

Rusza kampania odświeżonego "Fakt TV", dodatku telewizyjnego dziennika "Fakt" (Axel Springer Polska). "Fakt TV" ze zmianami (inna nawigacja, nowy layout)...

Rusza kampania odświeżonego “Fakt TV”, dodatku telewizyjnego dziennika “Fakt” (Axel Springer Polska). “Fakt TV” ze zmianami (inna nawigacja, nowy layout) ukaże się po raz pierwszy w najbliższy czwartek 22 września. Planowaniem kampanii zajął się dom mediowy Carat Polska, za strategię i kreację odpowiada agencja reklamowa PZL we współpracy z działem marketingu “Faktu”. Emisja spotów obejmie TVP1, TVP2, Polsat, TVN. Wsparcie dla kolejnych wydań “Fakt TV” będzie planowane na bieżąco i uzależnione od efektów kampanii towarzyszącej wejściu zmian. Twarzami kampanii są znani sportowcy Jagna Marczułajtis i Adam Małysz. Cennik reklam w “Fakt TV” został lekko zmieniony, co wynika z wprowadzenia nowych form reklamy. Na początku września konkurencyjny “Super Express” zmienił swój dodatek telewizyjny “Super Express TV”. (PM, KP)