Zagranica

ZenithOptimedia Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Europe"

ZenithOptimedia drugi raz z rzędu został uznany za Dom Mediowy Roku według brytyjskiego magazynu "Media & Marketing Europe". Tytuł Agencji...

ZenithOptimedia drugi raz z rzędu został uznany za Dom Mediowy Roku według brytyjskiego magazynu “Media & Marketing Europe”. Tytuł Agencji Roku otrzymała Publicis. Obie agencje zostały nagrodzone przede wszystkim za kampanię dla firmy HP – “HP Brand”, która równocześnie uznana została za Kampanię Roku. Za tę samą kampanię ZenithOptimedia i Publicis zostały nagrodzone w kategoriach: najlepsza kampania IT/telecoms, najlepsze wykorzystanie obrandowanego kontentu oraz największy wkład właściciela mediów do międzynarodowej kampanii. Poza tym ZenithOptimedia wyróżniono również za najlepsze wykorzystanie kreacji w mediach. Agencja dostała ponadto trzy nagrody za kampanie dla firmy Puma przygotowane wraz z agencją reklamową GBH. “Media & Marketing Europe” nagrodził także Starcom wraz z Saatchi & Saatchi w kategoriach: najlepsze wykorzystanie międzynarodowych mediów i najlepsza kampania dóbr konsumpcyjnych za działania dla Procter & Gamble i marki Pampers; najlepsza kampania skierowana do młodzieży (wraz z agencją Jung Von Matt) dla Nintendo DS Touch; najlepsze wykorzystanie telewizji (z BBH) dla marki Levi Strauss oraz najlepsza kampania w sektorze finansowym i konsultingowym dla Western Union. Mediaedge:cia i agencja CDP wygrały w kategorii najlepsza kampania korporacyjna (działania przygotowane dla Canona w związku z Euro 2004), a Carat International wraz z agencją 180 Amsterdam wygrały w kategorii najlepsza kampania z wykorzystaniem mediów outdoorowych (dla Adidasa). (“Media & Marketing Europe”)