Kraj

Orlen wprowadza paliwa Verva ze wsparciem kampanii autorstwa Mather Communications

PKN Orlen wprowadza do sprzedaży paliwa Verva. Jest to produkt z kategorii premium, który ma podnosić osiągi samochodu i przedłużać...

PKN Orlen wprowadza do sprzedaży paliwa Verva. Jest to produkt z kategorii premium, który ma podnosić osiągi samochodu i przedłużać trwałość silnika. Verva będzie dostępna jako benzyna 98 i olej napędowy. Launch jest realizacją strategii koncernu polegającą na wyraźnym podziale klientów na dwa segmenty – premium i ekonomiczny. Stacje z logo Orlen mają oferować najwyższą jakość, stąd wprowadzenie paliw Verva. W ten sposób Orlen chce dotrzeć do wymagających klientów i zatrzymać niekorzystny trend spadku udziałów w rynku na rzecz międzynarodowych graczy. Marketer podtrzymuje jednak także zamiar wprowadzenia drugiego brandu dla stacji ekonomicznych, przeznaczonych dla klientów kierujących się przede wszystkim ceną. Premiera produktów Verva będzie wsparta kampanią autorstwa agencji Mather Communications, jednak jej bliższych szczegółów nie podano. Oznakowaniem nowego produktu na stacjach zajęła się firma Galposter. (TW)