Kraj

Lek Polska promuje Persen z pomocą Peppermint Medical

Producent leków Lek Polska rozpoczął akcję "Sprawdź, jak działa Persen". Działania związane są z wprowadzeniem na rynek małego opakowania leku...

Producent leków Lek Polska rozpoczął akcję “Sprawdź, jak działa Persen”. Działania związane są z wprowadzeniem na rynek małego opakowania leku uspokajającego Persen (10 tabletek) w cenie 3,99 zł. Celem akcji jest wzrost sprzedaży i zwiększenie świadomości marki. Główną grupę docelową działań stanowią pracujące aktywne kobiety w wieku 25-55 lat, mieszkanki dużych miast, używające leków uspokajających. Akcja prowadzona będzie w aptekach w całej Polsce i potrwa do 30 października. W ramach projektu na rynek zostanie wprowadzona partia mniejszych opakowań leku Persen zawierających 10 tabletek. Do każdego opakowania zostanie dołączona ulotka informacyjna dla użytkowników oraz ankieta. Projekt jest wsparty materiałami POS w aptekach. Autorem akcji jest agencja Peppermint Medical. (TW)