Kraj

Galposter do końca września zlikwiduje departament reklamy internetowej

Spółka Galposter do końca tego miesiąca zlikwiduje departament reklamy internetowej - Galposter Online. W strukturach spółki pozostaną dwa działy -...

Spółka Galposter do końca tego miesiąca zlikwiduje departament reklamy internetowej – Galposter Online. W strukturach spółki pozostaną dwa działy – reklamy zewnętrznej oraz identyfikacji wizualnej. Galposter Online powstał w kwietniu br., na czele spółki stanął Michał Dzienisz, b. dyrektor marketingu i sprzedaży Wirtualnej Polski. Jak mówi Łukasz Misiurkiewicz, prokurent w Galposterze, spółka nie wyklucza powrotu do aktywności brokerskiej w internecie. W czerwcu tego roku Galposter wycofał się też z działania w obszarze brokerki reklamy kinowej po przejęciu przez Best-Marketing Promotion Agency obsługi reklamowej sieci Kinoplex. – Dwa najważniejsze departamenty Galpostera – tablic reklamowych (Board) i identyfikacji wizualnej (Corporate Identity) – są systematycznie rozwijane w związku z realizacją nowych projektów – mówi Łukasz Misiurkiewicz. (JN)