Kraj

Telewizja Puls rozważa wprowadzenie serwisu informacyjnego i prognozy pogody

Telewizja Puls rozważa wprowadzenie do ramówki serwisu informacyjnego i prognozy pogody. Nowe propozycje programowe mogą pojawić się jeszcze w listopadzie...

Telewizja Puls rozważa wprowadzenie do ramówki serwisu informacyjnego i prognozy pogody. Nowe propozycje programowe mogą pojawić się jeszcze w listopadzie br. Nadawca prowadzi także prace nad rozbudową pasma publicystycznego. Publicystyka jest jednym z wyróżników oferty programowej Telewizji Puls. Zdaniem Ryszarda Heroda, dyrektora sprzedaży Telewizji Puls z ramienia spółki PM (brokera Polsatu, TV4 i właśnie Pulsu), ewentualne rozbudowanie pasma informacyjno-publicystycznego wzmocniłoby politykę sprzedażową stacji. – W związku z już widocznym wzmocnieniem jesiennej oferty kierowanej do dobrze sytuowanych i aktywnych mężczyzn będziemy się tą grupą szczególnie interesować – powiedział Herod. Jego zdaniem zmienia się otoczenie konkurencyjne kanału. Dotąd była to m.in. stacja Tele5, obecnie są to wybrane kanały tematyczne. Według AGB Nielsen Media Research w br. (do połowy września br.) Telewizja Puls zarobiła na reklamach 25,3 mln zł. AMR – średnia oglądalność minutowa stacji wynosiła w tym okresie około 25 tys. widzów, a SHR – udział w rynku widowni – 0,42 proc. (PM)