Renault Polska rozpoczął miesięczną kampanię produktową modelu Dacii Logan pod hasłem “Logiczny wybór”. Chce zachęcić do kupna tego auta ze względu na jego zalety (duży 510-l bagażnik, silnik Renault o sprawdzonej konstrukcji oraz trzyletnia gwarancja i cena pierwszego przeglądu). Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a media zaplanował i kupił Carat Polska. Kampania przebiega w telewizji (TVP1, TVP2, TVP3 i Polsat), w dziennikach (“Echo Dnia” i 16 dzienników regionalnych) oraz w magazynach (specjalistyczne, hobbystyczne, motoryzacyjne, sportowe, TV-guide’y). Grupą docelową są mężczyźni w wieku 40-64 lata, mieszkający w małych i średnich miastach oraz na wsi. Kampania telewizyjna potrwa do 9 października br. Renault wprowadził model Dacii Logan na rynek na początku br., a plan na ten rok zakładał sprzedaż 6 tys. egzemplarzy. (MB)