Kraj

Renault promuje Dacię Logan jako "logiczny wybór"

Renault Polska rozpoczął miesięczną kampanię produktową modelu Dacii Logan pod hasłem "Logiczny wybór". Chce zachęcić do kupna tego auta ze...

Renault Polska rozpoczął miesięczną kampanię produktową modelu Dacii Logan pod hasłem “Logiczny wybór”. Chce zachęcić do kupna tego auta ze względu na jego zalety (duży 510-l bagażnik, silnik Renault o sprawdzonej konstrukcji oraz trzyletnia gwarancja i cena pierwszego przeglądu). Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a media zaplanował i kupił Carat Polska. Kampania przebiega w telewizji (TVP1, TVP2, TVP3 i Polsat), w dziennikach (“Echo Dnia” i 16 dzienników regionalnych) oraz w magazynach (specjalistyczne, hobbystyczne, motoryzacyjne, sportowe, TV-guide’y). Grupą docelową są mężczyźni w wieku 40-64 lata, mieszkający w małych i średnich miastach oraz na wsi. Kampania telewizyjna potrwa do 9 października br. Renault wprowadził model Dacii Logan na rynek na początku br., a plan na ten rok zakładał sprzedaż 6 tys. egzemplarzy. (MB)