Kraj

PKO BP rusza z intensywną kampanią reklamową kredytów hipotecznych

W najbliższy poniedziałek PKO Bank Polski SA (PKO BP), największy w kraju bank detaliczny, rozpocznie kampanię reklamową kredytu hipotecznego Własny...

W najbliższy poniedziałek PKO Bank Polski SA (PKO BP), największy w kraju bank detaliczny, rozpocznie kampanię reklamową kredytu hipotecznego Własny Kąt, która potrwa do końca grudnia br. – Głównym celem naszej jesiennej kampanii kredytu mieszkaniowego Własny Kąt jest zaprezentowanie innowacyjnego, niespotykanego do tej pory na rynku podejścia do tego typu produktów – mówi Marek Kłuciński, dyrektor departamentu promocji i komunikacji w PKO BP. – Nasza oferta w tym zakresie jest nie tylko korzystna cenowo, uniwersalna i dostępna. Stworzyliśmy bardzo atrakcyjny i nowoczesny produkt, idealny dla osób, które cenią sobie kompleksowe rozwiązania i oczekują od banku czegoś więcej niż czystego produktu bankowego. Połączenie kredytu hipotecznego z kartą kredytową i programem rabatowym gwarantuje naszym klientom kompleksowy sposób realizacji wszelkich potrzeb mieszkaniowych. Każdemu klientowi, który w okresie obowiązywania promocji otrzyma kredyt mieszkaniowy w PKO BP, bank zaproponuje bezpłatne wydanie karty kredytowej Własny Kąt. Jej posiadacze będą mogli korzystać z rabatów i innych przywilejów, m.in. w hipermarketach budowlanych Leroy Merlin, salonach meblowych Forte i Ikei, w sieci sklepów RTV Euro AGD oraz wydawnictwie Murator. Główne uderzenie reklamowe potrwa do 7 listopada i obejmie: reklamy w prasie ogólnopolskiej i regionalnej (“Gazeta Wyborcza” i dodatek “Nieruchomości”, “Polityka”, “Newsweek”, “Przegląd”, “Przekrój”, “Gazeta Prawna”, “Gazeta Finansowa”, “Viva”, “Sukces”, “Focus”, “Home & Market”, “Gentleman”, “Rezydencje”, “Cztery Kąty”, “Dom & Wnętrze”, “Murator”, “Pani Domu”, “Kupujemy Mieszkanie”, “Metropol”, “Dobrze Mieszkaj”), ulotki, plakaty i naklejki wielkoformatowe w oddziałach banku, informacje w internecie (na stronie internetowej banku oraz w portalach zewnętrznych) oraz promocje w punktach handlowych partnerów programu rabatowego za pomocą standów z ofertą zniżek i naklejek na wejściach do punktów. Kreację kampanii opracowała agencja PZL, materiały BTL opracowała agencja Euro RSCG 4D, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. Ubiegły rok był rekordowy dla PKO BP – bank osiągnął 1,5 mld zł zysku. W całym 2004 r. udzielił 41,2 mld zł kredytów, z czego 5,3 mld zł kredytów hipotecznych. W ciągu 8 miesięcy br. liczba udzielonych kredytów hipotecznych to ponad 4,8 mld zł – w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. wzrost akcji kredytowej w tym segmencie wyniósł 46 proc. (bank szacuje, że ma 33 proc. całego rynku kredytów mieszkaniowych). PKO BP jest największym bankiem detalicznym: ma 86,7 mld zł aktywów, prowadzi 5,6 mln ROR-ów, a do tej pory wydał 548 tys. kart kredytowych. Przypomnijmy, że niedawno kampanię kredytów hipotecznych rozpoczął Bank Pekao SA (patrz: DS “MMP” z 19 września br.). (MB)