Kraj

Nestle promuje wafelki Princessa

Nestle Polska SA rozpoczęła promocję konsumencką połączoną z reklamą telewizyjną wafelków marki Princessa. Pula nagród wynosi 400 tys. zł (konsumenci,...

Nestle Polska SA rozpoczęła promocję konsumencką połączoną z reklamą telewizyjną wafelków marki Princessa. Pula nagród wynosi 400 tys. zł (konsumenci, którzy prześlą 3 opakowania Princessy, wezmą udział w losowaniu 5 nagród w gotówce po 50 tys. zł, 50 odtwarzaczy MP3 Apple iPod, a pierwsze 1 tys. osób otrzyma damskie lub męskie zegarki Timex). Promocja dotyczy wariantów Princessy: Mleczna, Kokosowa, Orzechowa, Czekoladowa oraz Kokosowa, Orzechowa i Mleczna Maxi, i potrwa do 20 grudnia br. Będzie ją wspierać kampania reklamowa w TVP, TVN-ie i Polsacie przygotowana przez agencję Lowe GGK i dom mediowy Universal McCann oraz reklamy w prasie handlowej i materiały POS w sklepach. Nestle Polska nie ujawnia celów sprzedażowych promocji, wysokości budżetu mediowego ani swoich przychodów ze sprzedaży produktów marki Princessa. Według danych ACNielsen za okres czerwiec-lipiec 2005 r. marka Princessa jest liderem na rynku wafli z udziałem wartościowym prawie 35 proc. Wartość całego rynku szacuje się na ponad 40 mln zł rocznie, a sprzedaż w okresie czerwiec-lipiec br. wyniosła 6,5 mln zł. (MB)