Kraj

Millward Brown SMG/KRC wdraża analizy lojalności o nazwie Walker

Instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC zamierza poszerzyć portfolio produktów o analizy lojalności i satysfakcji klientów autorstwa amerykańskiej firmy Walker Information....

Instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC zamierza poszerzyć portfolio produktów o analizy lojalności i satysfakcji klientów autorstwa amerykańskiej firmy Walker Information. Choć licencja na ich wykorzystanie została zakupiona dwa lata temu, firma zdecydowała dopiero teraz o rozpoczęciu prac wdrożeniowych. Millward Brown SMG/KRC ma zarządzać projektem badawczym w regionie Europy Środkowej i Wschodniej (Polska, Czechy, Węgry i Turcja). – Naszym zdaniem jest to unikalny produkt, który bardzo precyzyjnie określa, które obszary aktywności marketingowej firm w jaki sposób wpływają na lojalność i satysfakcję ich klientów. Tym samym marketer otrzymuje wiedzę na temat siły i słabości wykorzystywanych narzędzi oraz ich wpływie na stan świadomości klientów, a tym samym na sprzedaż – mówi Michał Berezowski, Walker manager CEE w Millward Brown SMG/KRC. Badania mogą mieć charakter stały oraz ad hoc. Analizy mogą być prowadzone zarówno indywidualnie dla konkretnych marketerów, jak i dotyczyć całych branż. W przypadku producentów dóbr masowych minimalna liczba wywiadów to 150, w przypadku relacji business-to-business dopuszcza się możliwość badania mniejszej liczby respondentów. Analizy mają być przede wszystkim prowadzone metodą CATI. (JP)