Kraj

Ruszyła jesienna kampania reklamowa Radia PiN 102 FM

Radio PiN 102 FM rozpoczęło jesienną kampanię reklamową. W działaniach wykorzystano hasło "Radio smakoszy dźwięku" znane z poprzedniej kampanii. Działania...

Radio PiN 102 FM rozpoczęło jesienną kampanię reklamową. W działaniach wykorzystano hasło “Radio smakoszy dźwięku” znane z poprzedniej kampanii. Działania prowadzone są w Warszawie. Wykorzystano nośniki reklamy zewnętrznej (m.in. megaboard na ścianie budynku Uniwersytetu Warszawskiego), a także nośniki na autobusach miejskich. Kampania potrwa do końca października. Wzmocnienie kampanii stanowią reklamy prasowe w wybranych miesięcznikach i tygodnikach oraz spoty autopromocyjne na antenie radia. Drugą część kampanii reklamowej Radia PiN 102 FM stanowi konkurs związany z trzecimi urodzinami stacji. Konkurs promuje hasło “Codziennie 102 nagrody”, a dotyczące go reklamy ukazują się w prasie codziennej (“Puls Biznesu”, “Parkiet”, “Metropol”, “Życie Warszawy” i “Dzień dobry”) oraz w internecie. Kampania została przygotowana przez Radio PiN 102 FM we własnym zakresie. Jej budżet nie został ujawniony. (PM)