Spółka Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową stacji Canal Plus. Celem działań jest wzmocnienie rozpoznawalności oraz wizerunku marki. Kampania realizowana jest dwuetapowo poprzez dwa nowe 30-sekundowe filmy promujące ofertę Canal Plus. Pierwszy z nich, emitowany we wrześniu i w październiku, zaprezentuje ofertę sportową stacji. Drugi, przedstawiający zapowiedzi jesiennych hitów filmowych, emitowany będzie w październiku. Obydwa filmy pokazywane będą w TVP1, TVP2, TVP3 oraz TVN i TVN Siedem. Za kreację i produkcję reklam odpowiada zespół autopromocji Canal Plus. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG Media Planning Group. Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 25-39 lat, mieszkańcy miast pow. 100 tys., z dochodami powyżej średniej krajowej i minimum średnim wykształceniem. Budżet kampanii nie został ujawniony. Spółka Canal Plus Cyfrowy odpowiada w Polsce za kanały telewizyjne: Canal Plus, Canal Plus Film, Canal Plus Sport, Canal Plus Sport 2, Ale Kino!, ZigZap, MiniMini i Planete. (PM)