Kraj

Canal Plus rozpoczyna kampanię wizerunkową stacji

Spółka Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową stacji Canal Plus. Celem działań jest wzmocnienie rozpoznawalności oraz wizerunku marki. Kampania...

Spółka Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową stacji Canal Plus. Celem działań jest wzmocnienie rozpoznawalności oraz wizerunku marki. Kampania realizowana jest dwuetapowo poprzez dwa nowe 30-sekundowe filmy promujące ofertę Canal Plus. Pierwszy z nich, emitowany we wrześniu i w październiku, zaprezentuje ofertę sportową stacji. Drugi, przedstawiający zapowiedzi jesiennych hitów filmowych, emitowany będzie w październiku. Obydwa filmy pokazywane będą w TVP1, TVP2, TVP3 oraz TVN i TVN Siedem. Za kreację i produkcję reklam odpowiada zespół autopromocji Canal Plus. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG Media Planning Group. Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 25-39 lat, mieszkańcy miast pow. 100 tys., z dochodami powyżej średniej krajowej i minimum średnim wykształceniem. Budżet kampanii nie został ujawniony. Spółka Canal Plus Cyfrowy odpowiada w Polsce za kanały telewizyjne: Canal Plus, Canal Plus Film, Canal Plus Sport, Canal Plus Sport 2, Ale Kino!, ZigZap, MiniMini i Planete. (PM)