Kraj

Agencja Focus Advertising repozycjonuje się, wzmacnia kreację

Agencja Focus Advertising, dotychczas pozycjonującą się jako dostarczająca klientowi pełnych rozwiązań już na etapie badań poprzedzajacych powstanie briefu (agencja dysponuje...

Agencja Focus Advertising, dotychczas pozycjonującą się jako dostarczająca klientowi pełnych rozwiązań już na etapie badań poprzedzajacych powstanie briefu (agencja dysponuje m.in. narzędziem Zoom dającym możliwości przygotowania skutecznego i precyzyjnego komunikatu reklamowego), zmienia strategię działania. – Jeszcze parę lat temu klient wymagał pomocy przy określaniu własnych potrzeb – mówi Daniel Gadomski, dyr. generalny agencji. – Wielokrotnie byliśmy proszeni o przeprowadzenie badań poprzedzających powstanie briefu. Teraz działy marketingu firm dysponują najczęściej wystarczającym know-how, by coś takiego określić we własnym zakresie.

Dział badań agencji zatrudniający 3 osoby nie zostanie zlikwidowany, ale zmieni się nieco charakter jego pracy. – Raczej myślimy już nie tyle o przeprowadzaniu analiz rynkowych, ile o badaniach focusowych konkretnych propozycji kreatywnych – mówi Joanna Żuk, dyr. obsługi klienta Focus Advertising. Postanowiono bowiem wzmocnić kreację. Agencja od przyszłego tygodnia zmieni nazwę na Focus ADV Creativity. Dotychczas 4-osobowy dział kreacji zarządzany przez Jacka Lusińskiego został powiększony o 3 nowe osoby: dwoje copywriterów – Łukasza Słotwińskiego (przeszedł z agencji Impresariat Carlsbad) i Agnieszkę Owczarek, junior copywritera. Z działu kreacji został ponadto wydzielony osobny dział DTP, którym zarządza świeżo zatrudniony Jacek Szlauer (wcześniej w Willson & Brown). Dział kreacji został też zreorganizowany – powstały w nim 3 teamy kreatywne (poprzednio nie było teamowej organizacji). Rozbudowany zostanie też dział obsługi klienta, do którego w przyszłym tygodniu zostaną przyjęte 3 nowe osoby. – Są już wybrane, ale nie sfinalizowały jeszcze swojego odejścia w poprzednich firmach – powiedziała Żuk. Agencja zmienia też logo, powstała nowa strona internetowa. W planach jest “kreatywny mailing” do obecnych i potencjalnych klientów agencji informujący o zmianach, a także stworzenie internetowego filmu dystrybuowanego jako marketing wirusowy. Agencja zatrudnia obecnie 22 osoby, jej główni klienci to: Orlen Oil, Dominet Bank, TNT Usługi Kurierskie, Natural Product Zdrovit. (AMS)