Kraj

Bongrain realizuje w kampanii nową strategię dla marki Tartare

Agencja Ad Fabrika FCB przygotowała najnowszą kampanię dla marki Tartare należącej do grupy Bongrain (pozostałe marki obsługiwane przez Ad Fabrika...

Agencja Ad Fabrika FCB przygotowała najnowszą kampanię dla marki Tartare należącej do grupy Bongrain (pozostałe marki obsługiwane przez Ad Fabrika FCB, a należące do Bongrain, to Turek i Sekret Mnicha). Marka Tartare została repozycjonowana w zeszłym roku, a pierwszym krokiem było wprowadzenie nowych opakowań. Nowe pozycjonowanie objęte nazwą Kraina smaku zostanie w tym roku wsparte mediowo trzema filmami o długości 15 sek. Każdy film wspiera jeden wariant smakowy: Orzechowa Aleja, Ziołowy Ogród, Borowikowy Las. Głównym celem kampanii jest zaprezentowanie różnorodnych smaków Tartare. Kampania rozpoczęła się 7 października, termin zakończenia nie został podany. Obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN Siedem, TV4, Animal Planet), planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. (AMS)