Kraj

Philips wprowadził nowe golarki elektryczne SmartTouch

Philips Polska wprowadził na rynek nową linię golarek elektrycznych SmartTouch. Produkt wyróżnia system zaawansowanych głowic golących, które dopasowują się do...

Philips Polska wprowadził na rynek nową linię golarek elektrycznych SmartTouch. Produkt wyróżnia system zaawansowanych głowic golących, które dopasowują się do kształtu twarzy i brody, dając efekt dokładnego ogolenia przy minimum podrażnienia skóry. Golarki można myć pod bieżącą wodą, a każda wyposażona jest w wyświetlacz pokazujący poziom naładowania akumulatora. Najdroższy model kosztuje 1300 zł, tańsze w granicach 800 zł. Golarki adresowane są do szerokiego grona odbiorców, osób, które chcą i lubią ładnie wyglądać, dbają o swój wizerunek, panów w wieku 25-45 lat. Promocja golarek odbywa się poprzez działania PR-owe skoncentrowane na prasie kobiecej, ponieważ panie uczestniczą w decyzjach zakupowych, i magazynach skierowanych do mężczyzn. W “Playboyu” Philips był organizatorem sesji zdjęciowej z udziałem Krzysztofa Hołowczyca i Wojciecha Brzozowskiego, którzy zaprezentowali maszynki SmartTouch. Kolejna fala reklam przypadnie na koniec jesieni i początek zimy, ze szczególnym uzwględnieniem okresu przed świętami Bożego Narodzenia. Kampania TV oprze się na filmie reklamowym, którego adaptację przygotują agencja DDB Warszawa i dom mediowy Carat Polska. Philips jest liderem rynku golarek elektrycznych, jego udział wynosi 60 proc. Zdaniem Marleny Janeckiej, dyr. marketingu działu Philips DAP, rocznie firma jest w stanie sprzedać kilka tysięcy sztuk golarek z najwyższego segmentu cenowego. (MKS)