Philips Polska wprowadził na rynek nową linię golarek elektrycznych SmartTouch. Produkt wyróżnia system zaawansowanych głowic golących, które dopasowują się do kształtu twarzy i brody, dając efekt dokładnego ogolenia przy minimum podrażnienia skóry. Golarki można myć pod bieżącą wodą, a każda wyposażona jest w wyświetlacz pokazujący poziom naładowania akumulatora. Najdroższy model kosztuje 1300 zł, tańsze w granicach 800 zł. Golarki adresowane są do szerokiego grona odbiorców, osób, które chcą i lubią ładnie wyglądać, dbają o swój wizerunek, panów w wieku 25-45 lat. Promocja golarek odbywa się poprzez działania PR-owe skoncentrowane na prasie kobiecej, ponieważ panie uczestniczą w decyzjach zakupowych, i magazynach skierowanych do mężczyzn. W “Playboyu” Philips był organizatorem sesji zdjęciowej z udziałem Krzysztofa Hołowczyca i Wojciecha Brzozowskiego, którzy zaprezentowali maszynki SmartTouch. Kolejna fala reklam przypadnie na koniec jesieni i początek zimy, ze szczególnym uzwględnieniem okresu przed świętami Bożego Narodzenia. Kampania TV oprze się na filmie reklamowym, którego adaptację przygotują agencja DDB Warszawa i dom mediowy Carat Polska. Philips jest liderem rynku golarek elektrycznych, jego udział wynosi 60 proc. Zdaniem Marleny Janeckiej, dyr. marketingu działu Philips DAP, rocznie firma jest w stanie sprzedać kilka tysięcy sztuk golarek z najwyższego segmentu cenowego. (MKS)