Kraj

Makarony Polskie SA planują wprowadzenie markowego produktu i przetarg

Firma Makarony Polskie SA zdecydowała się na wprowadzenie na rynek pierwszego swojego markowego produktu. Dotychczas w portfolio firmy była tylko...

Firma Makarony Polskie SA zdecydowała się na wprowadzenie na rynek pierwszego swojego markowego produktu. Dotychczas w portfolio firmy była tylko szeroka gama makaronów sprzedawanych w dyskontach i jako marki własne w sieciach handlowych. – Zrobiliśmy porządki w naszym portfolio – mówi Magdalena Słyś, dyr. marketingu Makaronów Polskich. – Zostawiliśmy w sumie tylko trzy marki, dwie z gatunku tych najtańszych, których nie zamierzamy wspierać reklamowo, oraz jeden produkt markowy. Nowy produkt Makaronów Polskich będzie się nazywał Sorenti. W sprzedaży ma się pojawić na początku przyszłego roku, w handlu tradycyjnym i w sieciach handlu nowoczesnego. – Będzie sprzedawany w tych wszystkich miejscach, w których obecnie sprzedajemy nasze produkty – powiedziała Słyś. Makarony Polskie dotychczas nie współpracowały z żadną agencją reklamową, ponieważ według Słyś żaden z produktów firmy nie był marką, którą firma chciałaby reklamować. Kampania Sorenti zaplanowana jest na pierwszy kwartał 2006 roku. Obecnie firma jest na etapie przeglądania rynku i zapoznawania się z ofertami agencji, które mają doświadczenie w obsłudze produktów spożywczych. – Spotkania z agencjami powinny się zakończyć w ciągu tygodnia – zapowiada Słyś. – Potem, w ciągu 4-6 tygodni, zdecydujemy, które z nich ostatecznie zaprosimy do przetargu. Planowane jest zaproszenie 4 agencji. Budżet na planowane działania reklamowe nie został określony. (AMS)