Kraj

"Forbes" poszukuje nowych obszarów działań, które pomogą poszerzyć markę

Miesięcznik biznesowy "Forbes" (Axel Springer Polska) organizuje konferencję z udziałem Guya Kawasaki. - Poszukujemy nowych obszarów działań dla magazynu "Forbes"....

Miesięcznik biznesowy “Forbes” (Axel Springer Polska) organizuje konferencję z udziałem Guya Kawasaki. – Poszukujemy nowych obszarów działań dla magazynu “Forbes”. Organizacja konferencji z udziałem światowej sławy autorytetu w dziedzinie zarządzania jest dla nas zupełnie nowym doświadczeniem w zakresie tzw. seminary PR i elementem poszerzania marki – powiedział Tomasz Wróblewski, dyrektor wydawniczy “Forbesa”. Partnerem magazynu w organizacji konferencji jest Era Biznes. Według danych ZKDP średnie rozpowszechnianie płatne “Forbesa” w pierwszym półroczu br. wyniosło ok. 46,3 tys. egzemplarzy. (KP)