Kraj

Nowy dziennik Agory ma dyrektora marketingu i promocji, którym został Michał Rutkowski

Michał Rutkowski został dyrektorem marketingu i promocji nowego dziennika Agory SA. Będzie odpowiedzialny za kampanie marketingowe oraz planowanie i organizację...

Michał Rutkowski został dyrektorem marketingu i promocji nowego dziennika Agory SA. Będzie odpowiedzialny za kampanie marketingowe oraz planowanie i organizację działań promocyjnych nowego tytułu. Obecnie kompletuje zespół. Jak podał zarząd Agory, nowy dziennik, określany jako “gazeta środka”, ma ukazać się na rynku jeszcze jesienią br. Michał Rutkowski związany jest z rynkiem mediów od 1996 r. Zaczynał karierę jako research manager w firmie badawczej IQS. Następnie pracował w agencji Corporate Profiles DDB Group, w której ostatnio pełnił funkcję planning group directora. Odpowiadał tam za koordynowanie strategii największych klientów agencji, w tym m.in. piwa Tyskie, Knorra, Fortuny i “Gazety Wyborczej”. (KP)