Kraj

Maślanka Mrągowska z letnią kampanią

Działania realizowane są pod hasłem: "Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem".

Maślanka Mrągowska z letnią kampanią
Marka z portfolio Mlekpolu, Maślanka Mrągowska, startuje z kampanią pod hasłem “Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem”.
W nowej kampanii marketer przekonuje konsumentów, jak ważne jest wspólne spożywanie posiłków oraz jak przyjemne może być ich rodzinne przygotowywanie.
Marka stawia na podkreślenie bliskości w relacjach – będzie w tym celu aktywizować konsumentów i zachęcać ich do gotowania z Maślanką Mrągowską w gronie rodzinnym. 
Przekazy z hasłem kampanii pojawią się między innymi w mediach społecznościowych oraz kampanii display i outdoorowej. Zostaną wsparte działaniami z zakresu public relations oraz konkursami sprzedażowymi. SM Mlekpol zaprosił do współpracy przy kampanii psychologów i dietetyków. W działaniach wezmą udział również influencerzy. Baza przepisów w serwisie www.niejembyleczego.pl będzie na bieżąco poszerzana o propozycje potraw dla całej rodziny. Za strategię, ideę i prowadzenie kampanii odpowiada agencja Red8 Digital.