Kraj

Bank Nordea reklamuje promocję kredytów mieszkaniowych

Niskie oprocentowanie to główny przekaz kampanii reklamowej promocyjnego kredytu mieszkaniowego Nordea Habitat, jaką Nordea Bank Polska SA rozpoczął w prasie...

Niskie oprocentowanie to główny przekaz kampanii reklamowej promocyjnego kredytu mieszkaniowego Nordea Habitat, jaką Nordea Bank Polska SA rozpoczął w prasie i internecie. Kampania ruszyła 10 października br. i potrwa kilka tygodni. Reklamy pojawiać się będą w dziennikach oraz w tygodnikach opinii, wybranych gazetach regionalnych i w internecie. – Hasło kampanii “Dom jak marzenie. Kredyt mieszkaniowy dla każdego” podkreśla główne przesłanie marki Nordea, to znaczy, że umożliwiamy naszym klientom urzeczywistnianie ich marzeń – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji Nordea Bank Polska. – Kreacja podkreśla prostotę rozwiązań oferowanych przez Nordea – rysunki prostą białą kreską ilustrują marzenia, które pomagamy spełniać, proponując odpowiednie instrumenty finansowe – mówi Ronkowski. Koncepcję kampanii opracował departament marketingu i komunikacji banku z agencją Mediafocus, która na rynek polski adaptowała kreację wykorzystywaną w Skandynawii i krajach bałtyckich. Planowaniem mediów zajął się MPG Media Planning. Kreację internetową wykonała agencja Wonder House. Promocja dotyczy kredytów mieszkaniowych oferowanych w złotówkach i we frankach szwajcarskich. Oprocentowanie kredytu złotówkowego to tylko 4,85 proc. Promocyjna marża wynosi zaledwie 0,5 proc. Oprocentowanie kredytu we frankach zaczyna się już od 1,36 proc., a marża wynosi 0,55 proc. W ciągu 9 miesięcy 2005 roku Nordea Bank udzielił kredytów hipotecznych i budowlanych na łączną kwotę 292 mln zł, w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. oznacza to wzrost o 300 proc. (MB)