Przetargi

PanMedia Western trzeci raz z rzędu zwycięża w przetargu Uno Fresco Tradex

Uno Fresco Tradex, producent między innymi bakalii pod marką Bakalland, rozstrzygnął przetarg na obsługę najbliższej kampanii reklamowej. Firma będzie kontynuowała...

Uno Fresco Tradex, producent między innymi bakalii pod marką Bakalland, rozstrzygnął przetarg na obsługę najbliższej kampanii reklamowej. Firma będzie kontynuowała współpracę z domem mediowym PanMedia Western, dla którego jest to już trzecie z kolei zwycięstwo w przetargu tego klienta. Tym razem o obsługę budżetu mediowego Uno Fresco Tradex starały się także agencje MPG Media Planning i EquinoxMedia. – Domy mediowe przedstawiły porównywalne oferty kosztowe, ale o wyborze PanMedia Western zadecydowały parametry jakościowe planów kampanii – powiedział Grzegorz Osóbka zajmujący się marketingiem UFT. Kampania marki Bakalland rozpocznie się w połowie listopada br. i wykorzystany w niej zostanie zeszłoroczny spot reklamowy. (PR)