Przetargi

Secus wybrała short-listę w przetargu Asset Management

Katowicka firma Secus Sp. z o.o. prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji reklamowej do obsługi ATL i BTL nowego...

Katowicka firma Secus Sp. z o.o. prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji reklamowej do obsługi ATL i BTL nowego projektu firmy – usługi o nazwie Asset Management. Jest to usługa skierowana do osób mających wolne środki finansowe do zainwestowania, w kwocie powyżej 200 tys. zł. Asset Management chce specjalizować się w zarządzaniu tymi środkami. – Jesteśmy w trakcie uruchamiania działalności – powiedziała Agnieszka Jasińska, dyr. marketingu firmy Secus. Do przetargu zaproszono siedem agencji reklamowych, z czego na short-listę trafiły dwie lub trzy agencje sieciowe. Nazwy zaproszonych agencji nie zostały podane. Jasińska nie zdradza, kiedy planowane są pierwsze działania reklamowe. Grupa docelowa kampanii reklamowej Asset Management została określona jako menedżerowie największych firm, w wieku 35-60 lat. Skierowana do nich będzie komunikacja ATL z wykorzystaniem tytułów prasowych, takich jak “Rzeczpospolita” czy “Gazeta Wyborcza” oraz sprofilowane magazyny, po które sięga kadra menedżerska. Wykorzystanie mediów elektronicznych nie jest planowane. Przygotowywane są natomiast działania marketing services. Planowaniem i zakupem mediów ma się zająć dom mediowy rekomendowany przez wybraną agencję reklamową. (AMS)