M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cytryna po wygranym przetargu realizuje kampanię marki Nizoral

Serwis Dzienny | 18 października 2005, 00:00

Firma farmaceutyczna Janssen-Cilag prowadzi telewizyjną kampanię reklamową szamponu leczniczego marki Nizoral. Kreacją zajęła się agencja reklamowa Cytryna, wybrana w drodze...

Firma farmaceutyczna Janssen-Cilag prowadzi telewizyjną kampanię reklamową szamponu leczniczego marki Nizoral. Kreacją zajęła się agencja reklamowa Cytryna, wybrana w drodze przetargu. Startowało w nim kilka agencji. Dotychczas strategią i kreacją dla Nizoralu zajmowała się Red 8. Strategia Nizoralu, który jest liderem kategorii leczniczych szamponów przeciwłupieżowych, zakłada umocnienie pozycji szamponu na rynku farmaceutycznym. Realizuje dwa cele - wizerunkowy i sprzedażowy. W 30- i 15-sek. reklamie telewizyjnej podkreślany jest fakt, iż Nizoral jest oryginalnym i pierwszym na polskim rynku lekiem przeciwłupieżowym w postaci szamponu, który zawiera 2 proc. ketokonazolu. Reklamodawca zwraca uwagę na wysoką jakość produktu i jego leczniczy charakter. Janssen-Cilag komunikuje również w spocie czasową promocję cenową produktu, ponieważ cena Nizoralu stanowiła dotąd dla pacjentów barierę przy zakupie leku. Cena Nizoralu została obniżona o blisko 25 proc. Kampania brandu potrwa do końca roku. Wartość budżetu nie została ujawniona. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Starcom. Głównym konkurentem Nizoralu jest szampon marki Nizoxin (Aflofarm). W ubiegłym tygodniu również ICN Polfa Rzeszów rozpoczęła telewizyjną kampanię swojego produktu z tej kategorii - Novozoralu, wprowadzonego na rynek w maju br. (patrz DS "MMP" z 13 października). (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,