Kraj

Marwit prowadzi pierwszą w historii marki kampanię promocyjną

Producent jednodniowych soków marchwiowych Marwit rozpoczął działania promocyjne o charakterze ogólnopolskim. Chce w ten sposób podkreślić swoją pozycję oraz budować...

Producent jednodniowych soków marchwiowych Marwit rozpoczął działania promocyjne o charakterze ogólnopolskim. Chce w ten sposób podkreślić swoją pozycję oraz budować wizerunek marki. Konsumenci, którzy kupią trzy dowolne soki Marwit, wezmą udział w losowaniu tygodniowych pobytów w SPA w Ciechocinku i zestawu kosmetyków Palmolive. Promocja rozpoczęła się 17 października i potrwa do 10 grudnia. Wspiera ją kampania outdoorowa. Kampanię “Tydzień zdrowia” przygotowała agencja Albedo Marketing. Soki Marwit pojawiły się na rynku w 1993 r. Obecnie ich dystrybucja jest ogólnopolska, z przewagą sklepów detalicznych, jest również obecna w takich sieciach jak Tesco, Ahold, Carrefour i Piotr & Paweł. Marwit kontroluje obecnie 80 proc. rynku soków jednodniowych, reszta rynku należy do producentów lokalnych. W ostatnim czasie firma wprowadziła do sprzedaży dwudniowe soki jabłkowe. Do tej pory Marwit nie wykorzystywał reklamy w swojej działalności. (MKS)