Kraj

Agros Nova reklamuje jednocześnie Pysia i Fortunę

Wystartowała szósta tegoroczna kampania telewizyjna marki Pysio z portfolio Agros Novej. Przygotowała ją agencja Ad Fabrika FCB. Kampania obejmuje telewizję...

Wystartowała szósta tegoroczna kampania telewizyjna marki Pysio z portfolio Agros Novej. Przygotowała ją agencja Ad Fabrika FCB. Kampania obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN Siedem oraz dziecięce kanały tematyczne). 30-sekundowy spot promuje przecierowe soki owocowe. Film prezentuje Pysia w roli supersprzedawcy, który przygotowuje sok na oczach klientów. Jednocześnie Agros Nova prowadzi kampanię reklamową marki Fortuna. Dwa nowe spoty emitowane (jeden od 18, drugi od 10 października) w siedmiu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych koncentrują kolejny przekaz Fortuny na owocach, utrzymane są w tej samej co dotychczas animowanej konwencji. Z poprzednimi spotami, przygotowanymi przez agencję DDB Warszawa, łączy je przewodni motyw muzyczny utworu “The Power”. Planowaniem i zakupem mediów dla wszystkich marek Agros Novej zajmuje się MediaCom Warszawa. (AMS)