Kraj

Starcom Next wykorzystuje niestandardowo internet w kampanii KB i Warty

W ramach kampanii reklamowej kredytu mieszkaniowego z ubezpieczeniem Kredyt Banku i Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji "Warta" (należące do belgijskiej grupy...

W ramach kampanii reklamowej kredytu mieszkaniowego z ubezpieczeniem Kredyt Banku i Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji “Warta” (należące do belgijskiej grupy KBC) Starcom Next prowadzi niestandardowe działania w internecie. Agencja wykorzystała serwisy ogłoszeniowe gratka.pl i trader.pl, na których specjalnie na potrzeby kampanii stworzono sekcje poświęcone anonsom wyróżniającym się ze względu na różne cechy funkcjonalne oferowanych obiektów. – Zauważyliśmy, że odwiedzający te strony internauci szukają ciekawostek związanych z rynkiem nieruchomości, na przykład największych, najdroższych, najtańszych domów i mieszkań. Dlatego stworzyliśmy sekcje “naj”, a KB i Warta zostały ich sponsorami – mówi Wiktor Goliszek, interactive planner w Starcom Next. Reklamodawca został również sponsorem specjalnego forum poświęconego urządzaniu wnętrz w portalu gazeta.pl. Na forum tym internauci wymieniają komentarze na temat własnych pomysłów na aranżację mieszkań, zasięgają porad u architektów, prezentują swoje mieszkania i projekty w formie graficznej. Portal gazeta.pl jest obok takich serwisów jak onet.pl i wp.pl miejscem, gdzie KB i Warta prowadzą standardowe działania reklamowe związane z oferowanym kredytem. Kampania internetowa zakończy się w grudniu br. (PR)