M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lindt Poland promuje czekolady w salonach Triumpha, Sephory i Dr Ireny Eris

Serwis Dzienny | 25 października 2005, 00:00

Firma Lindt Poland rozpoczyna sampling czekolad Excellence Dark w salonach sprzedających bieliznę marki Triumph, salonach kosmetycznych Dr Ireny Eris i...

Firma Lindt Poland rozpoczyna sampling czekolad Excellence Dark w salonach sprzedających bieliznę marki Triumph, salonach kosmetycznych Dr Ireny Eris i w sieci kosmetycznej Sephora pod hasłem"Odkryj Excellence wszystmi zmysłami". Jest to pierwsza akcja wiązania luksusowej marki czekolady z innymi produktami klasy premium. Lindt Poland przygotował 40 tys. próbek produktu. Są to ulotki w kształcie czekolady z dołączonymi dwiema kostkami czekolady. Ich kreację przygotowała agencja RR Studio. Otrzyma je 40 tys. klientów, którzy zrobią zakupy w sieci sprzedaży jednej z trzech firm. Triumph przy tej okazji reklamuje nową czekoladową kolekcję bielizny, Sephora - czekoladowe preparaty do pielęgnacji ciała, a Dr Irena Eris czekoladowe zabiegi pielęgancyjne. Sampling czekolad jest kontynuacją właśnie zakończonej kampanii telewizyjnej czekolad Lindt Excellence z 70-proc., 85-proc. i 99-proc. zawartością kakao. Kreację kampanii przygotowała jedna ze szwajcarskich agencji reklamowych, media zaplanowal i zakupił dom mediowy Universal McCann. Oprócz kampanii TV przygotowano także działania PR, które obejmą prasę. W okresie promocji - od października do połowy listopada br. - obniżono ceny tabliczek z 5,99 zł do 4,99 zł oraz z 7,49 zł do 6,49 zł. Marka czekolad Excellence, pod którą sprzedawane są m.in. czekolady Excellence Dark oraz praliny Lindor, stanowi blisko 70 proc. obrotów firmy Lindt Poland. W tegorocznej świątecznej promocji Coca-Coli klienci będą nagradzani pralinkami Lindor, a nie jak rok i dwa lata temu słodkimi wyrobami firmy Wawel. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,