M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Akqa wygrywa interaktywny przetarg Coca-Coli

Serwis Dzienny | 26 października 2005, 00:00

Agencja Akqa wygrywa globalny interaktywny przetarg Coca-Coli. Agencja zaprojektuje globalną platformę internetową koncernu i ma koordynować działania lokalne. Jednym z...

Agencja Akqa wygrywa globalny interaktywny przetarg Coca-Coli. Agencja zaprojektuje globalną platformę internetową koncernu i ma koordynować działania lokalne. Jednym z najważniejszych projektów będą portale ICoke.com, MyCoke.com i Fridge.com. Wartość budżetu jest szacowana na 6 mln dol. Nazw innych agencji biorących udział w przetargu nie podano, ale prawdopodobnie były to Avenue A/Razorfisk, Digitas' Modem Media, IMC2, OgilvyOne i R/GA. ("AdvertisingAge")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,